FANDOM

Więc mam tam jakieś 35 minut drogi samochodem...Ciekawa okolica, trafi się fajna dupa, ale nie o tym dziś będziemy rozmawiać...Dziś zwiedzimy "Jurę" - Aqua Park w Łazach, zapraszam!

Wejście

A no nic specjalnego, wchodzisz, zwykły szary chol, dwóch gości za ladą, którzy dadzą Ci mały kawałek plastiku, żebyś wszedł na basen... Gdy już opłacisz wszystkie formalne śmieci, kierujesz się do "szatni", nie jest to osobne pomieszczenie, są to tylko 3-4 ławeczki nad nimi są suszarki a pod nimi buty, które łatwo idzie ukraść, "na konewkę to komu?", A no, zawsze znajdzie się jakiś Kretyn, który weźmie jednego buta, schowa i będzie zadowolony, no, mamy minus...Wchodzimy do szatni, w której to chowiemy swoje łachy, gdy już się z tym uporamy idziemy do "pryszniców" (odzielnie kobiety i mężczyźni).

Baseny

Tu czas na krytykę, pierwszy pod nóż idzie basen rekreacyjny, który ma metr głębokości, ale jest bariera, dalej jest 1,50 m. Są tu wodne "Bitche". Jest też Ścianka do...wspinania się i skakania...Tu mamy co nawtykać konstruktorom tej oto ścianki, chociaż nieźle się skacze telemarkiem, tu wady też są:

  • Ścianka jest Niska
  • Posiada ruchome elementy, które pozwalają na natychmiastowe, hamskie ześlizgnięcie się
  • Niektóre elementy wbijają się w stopę, co powoduje skurcz.

Jest też brodzik dla dzieci, no niby rewelacja żadna, ale o tym chociaż pomyśleli, a co tam! Narobiło się dzieci, niech się pobawią.

Basen sportowy też jest. Ma Dwa metry do 1,30. Można skakać! Jest moc.

Rury

Tu też one są...W sumie to tylko jedna i to ona zmusza mnie do niższej oceny dla tego Aqua Parku, jedzie się na niej 10 sekund, ludzie się zapychają, końcowy efekt łamie kręgosłup w 300 miejscach...nie polecam, chyba, że żona Cię zdradza, to wtedy tak...

Sauny

Sucha i mokra, ogółem nieźle, nic dodać, nic ująć.

Podsumowanie oneoneoneoeneoenoeneoneejedenjedenjeden11!

Niby tu fajnie, wręcz świetnie, ale ta rura...lol, ale ogółem lepiej niż w DG.

Ogółem: 4/6