FANDOM

Jak ja byłam mała, to - Każdy zna ten cytat

Ty Antychryście!!!Jak śmiesz! - Subkultura Mocher...

Babcia - Matka Ojca/Matki, zazwyczaj niska, krucha, garbata kobieta, w wieku 50 do 80 lat. Wygląda na kruchą, ale w niektórych pod tą niewinną skorupką drzemie niesłychana siła. Potrafi położyć bandytę, jej technika jest niczym profesionalny Kick-Boxing...Potrafi też gotować, jest miła, Daje spore sumy za Twój kawałek papierka zwanego też ŚWIADECTWEM. Potrafi bardzo dobrze gotować, często rosół z kaczki, albo innych misiastych pieżaków.

RODZAJE BABCI:

Istnieje wiele rodzajów Babci, niektóre są miłe, uprzejme, ale niektóre potrafią być takie, że posrasz się ze złości i zirytowania. Oto kilka z nich:

Babcia - Klasyczny, normalny, oryginalny rodzaj Babci, posiada dobre umiejętności kulinarne, miła.

Uma - Dużo gada, przeszkadza jej wszystko, wytyka Ci coś, nawet jak Cię nie zna, nie zależnie jak wyglądasz często myli Cię z Płcią przeciwną.

Autobusowa - Dla też babci liczy się tylko jej Torba (albo jakiś kundel), często czycha w autobusie, a jak nie ma wolnego miejsca, robi awanture, gdy jedna osoba ustąpi, ta zaś pyta: A moja torba, to co?! Pies?!

Mocher - Nosi mocherowy beret, chodzi codziennie do kościoła, daje kase za twoje świadectwo, ale patrzy tylko na oceny z Religii, niebezpieczna, potrafi pobić każdego łobuza, często czycha z Torbą, którą wywija na wszystkie strony, powalając każdego, kto jej stanie na drodze.

Bidulka - Użala się, jaka jest biedna, ciągle mówi, jak niemcy ją traktowali, jest bardzo kasiasta, ale nikomu nie daje, bo to na kościół.

Targowa - Często jest z wielkimi torbami, pachnie szynką, przesiaduje na targowiskach sprzedając bieliznę.

Jeździ tylko tramwajami, autobusami jeżdżą tylko chuligani.