FANDOM

Idź tu, weź to, zabij tamtego, wróć, daj.
Przeciętna misja w GTA

GTA - Seria gier komputrzanych (zazwyczaj), w których to jesteśmy człowiekiem (zazwyczaj, San Andreas się nie liczy), mamy za zadanie rozkurwienie połowy mapy za pieniądze jak i ograbienie wszystkiego, co jest pod ręką i dostarczenie wszystkiego do celu. Wszystkie odsłony serii przyjęły się wręcz świetnie!
Gta 1

Oho! Spójrz na tą minę! Kroi się coś grubego!

Odsłony:

GTA 1 - Pierwsza część z 1997 roku. Grafikę możemy zauważyć na obrazku obok. Zaposiadała się w wybór postaci, które miały swoje bonusowe cechy. Nic bardziej robiącego nas w chuja!

GTA 2 - Graficznie lepsza o 1 raz. Wydana 2 lata później. Tu już nie mamy wyboru postaci.

GTA London, 69 (heheheheeheheheheh), 63. - Dodatki, bo hajs trzeba mieć. Najgorsze graficznie gówna.

GTA 3 - Ooo, Roxi wydało coś w 3D, szpan na dzielni. Grube hajsy poszły na zakup tej gry. (w 2001).

GTA: Vice City - Tu już Rockstar się postarało. Gra z klasą.

GTA: San Andreas - Ni to RPG, ni to Sandbox. Kierujemy czarnym charakterem (dosłownie!), a pierwsza misja to...dźwignięcie roweru..

GTA 4 - Ach, gimbusy jarają się nową grafiką! Ragdolle, wybuchy, Nowy Jork, Nowe misje, Cousin, Let's Go Bowling!

GTA 5 - Soon.

Reszta to "podczęści" wydawane na ps'y, lub dodatki do GTA 4.