FANDOM

Co podać?

Ja tylko na przekąskę więc:

5 chesse burgerów, 2 big Mac'i, 4 duże porcje frytek, 6 ciastek.

Ameryka

McDonald - "Restauracja", w której sprzedaje się Fast Food. Jedna z nielicznych, których nie tknęła by się Magda Gesller. Sprzedaje się tam najczęściej wszelkiego rodzaju urozmajcone Hamburgery. Praktycznie wszystko drogie. Kiedyś, na początku kariery, były to baraki z żarciem dla psów. Głównie dla żołnierzy Alianckich wracających z frontów w Europie. Wykorzystują tam dzieci, a raczej portfele rodziców, wciskając im zestaw " Happy Meal" (Szczęśliwy Posiłek), kosztuje on prawie dyszkę. Dostaje się chesseburgera, zabawkę z kinder niespodzianki, Colę i Jabłko (które jest wyrzucane, a następnie personel po zamknięciu wyciąga je z koszów, sprzedając je na nowo). Odwieczny konkurent KFC. Chociaż KFC jest młodsze, McDonald i tak zabiera im wszystkie pomysły. Żeby jeszcze bardziej dorobić się kasy, KFC McDonald założył swoją fundację, której maskotą jest klaun pedofil. Ogółem sieć restauracji McDonald służy do tego, by coraz więcej pieniędzy zyskać na tłuczeniu ludzi, robiąc sztuczne mięso. McDonald także został nominowany do nagrody pt. "Zawały 2012", w którym liczą cały "horesterol" i tłuszcz, jaki klienci zdobywają opychając się prze 356 dni w roku. Wiele osób złożyło też pozew do sądu, bo "Tłuczecie moje dzieci!!!". McDonald się wybronił.