FANDOM

Czemu po włączeniu Mortyra, odpala mi się Paint ? - Nowy Gracz.

LOL, nie mogę zabić Hitlera.

CZEMU TEN PIES, DO JASNEJ KURWY ŚPIEWA?! - Każdy zadaje sobie to pytanie

Mortyr 2093-1944 - Polska gra komputerowa wydana w roku '99, przez Polskie Studio Mir..Kardridż? Kurwa..Mirage. Nie wiadomo, co skłoniło twórców do zrobienia takiej gry, ale bardzo możliwe, że tworzyli ją pod wpływem Domestosa. Co najciekawsze, silnik graficzny nadal nie jest znany. W NASA trwają badania.

O co tu chodzi ?

W 1944 roku III Rzesza odniosła wielkie sukcesy militarne. Postanowili wybudować wehikuł czasu i przenieść w czasie do roku 2093. Tam zaczęli się kolonizować i sprowadzać do roku 1944 sprzęt z Laboratoriów Najnowszej Generacji. Po czym zawładnęli światem. Tym czasem, pewien blondynek, Sebuś Mortyr postanawia się sprzeciwić i wybija sam caaaałą Rzeszę. Wbija do 2093 i robi to samo. Cóż..Czasem książkę ocenia się po okładce..

Otoczenie, przeciwnicy

Otoczenie jest dość dobrze wykonane. Interakcja z otoczeniem też. Jak na kaszanę, czasem trzeba się namyśleć. Gra często wydaje dziwne dźwięki, strasznie wkurwiające, a nasz Bastek zapierdala szybciej niż myśli. Ma pełno miejsca w kieszeniach, a jednym kopnięciem może zabić całą Rzeszę !

PRZECIWNICY

Przeciwnicy to zwykli idioci. Biegają zygzakiem, bez uginania kolan, są ubrani na zielono, nie mają oczu i cały czas są uśmiechnięci. Od czasu do czasu strzelą do nas , ale to się rzadko zdarza. Są też psy, które puszczają Soundtracki świąteczne. Tak, to jest BUG (!!!!). Są roboty, ale one tylko stoją i nakurwiają laserem. Brawo Mirage !
Mortyr

Tak, to jest przeciwnik..

Grafika

Jak na rok 1999, jest średnia, a raczej chujowa, ponieważ rany u przeciwników wyglądają jak keczup. Niestety, gra jest strasznie gówniana.

Ciekawostki

  • Gra prawdopodobnie komuś nie weszła na komputer.
  • Tak, Mortyrek wejdzie na rolkę po papierze toaletowym.
  • POSIADA MULTIPLAYER...
  • W grze możemy spotkać Rudego 102..