FANDOM

*WstępEdytuj

Lecisz sobie samolotem, siedzisz, opychasz się darmowym żarełkiem. Aż nagle patrzysz przez okno...I ? Burza...Ludzie nie zwracają uwagi, ale nagle zaczyna trząść całym samolotem, każdy zaczyna robić Disco Dancing...Co robić ?

*Co dalej ? Edytuj

Gdy już pilot wszystkich uspokoi, powie, że nie wie co będzie dalej, Ty wstań wyjdź na środek, zacznij mówić, że damy radę, Polak potrafi, zrób z siebie totalnego idiotę. Powiedz, że potrzebna Ci mała grupka osób i zacznij brać ochotników:

1 Kobietę w ciąży

1 Lekarza

2 Mężczyzn

Ser

Mąka

Powiedz im, że jesteście "grupą przetrwańców". Tak, teraz wmów wszystkim innym kit:

- Damy radę, a jak.

Idź do kabiny pilota, a raczej wpadnij do niej (nie wpuszczą Cię od tak, a podkop to raczej zły pomysł). Spytaj pilota co jest nie tak...Coś z tyłem samolotu? Biegnij tam! z Twoją grupą. Dobra. Widzisz to coś z klapą ? Otwórz to. Wiem lecą iskry...Musisz połączyć te wszystkie kable z powrotem do kupy. KOBIETA ZACZYNA ROBIĆ?! DOBRZE! ODBIERZ PORÓD RAZEM Z LEKARZEM, BĘDZIESZ BOHATEREM. Dobsz, teraz połącz wszystko byle jak...Pędź do kabiny pilota. Okazało się, że nie tylko w tym problem, pilot uciekł. Musisz sam pokierować samolotem...Auto pilot ? To jest dla ciot. Wsiadaj - to jak granie na konsoli...Dobra, spytaj się czy możesz lądować na najbliższym lotnisku...Możesz. Teraz naciśnij hmm... Niebieski guzik...WYCIERACZKI?! Dobra, zniż się...Naciśnij wszystkie guziki byle by koła się wysunęły...JESTEŚ NA PASIE KUTASIE!!! DAWAAAAAAJ. Ponaciskaj wszystko co masz pod ręką. Gratulację , otworzyłeś spadochron, żyjesz, teraz dzwoń po TVN, Polsat i telewizję Trwam, resztą zajmą się inni. Żryj sławę.