FANDOM

-Idę do Tesco, kupić Ci coś z Biedronki ?

- Ale mówiłaś, że idziesz do Tesco

- Ale mi różnica....

Przeciętne małżeństwo

TESCO - Skrót nie jest znany, ale wiadomo, że Założyciel ma doczynienia z Mafią narkotykową. Odwieczny Nemezis Biedronki. Od wielu lat gangi TESCO HOOLIGANS napadają na Biedronkę...Wojna nadal trwa.

Produkty

Tesco ma wiele produktów, ale i tak 75% z nich jest z Biedronki. (z Lidla nie, bo się lubią). Kupują tam ludzie bogaci, choć jest tam tanio (kupują tam, bo wolą przyoszczędzić).Cukier kosztuje tam tylko 6 zł z groszami!

Prawie wszystkie produkty są firmowe, lub z TIP'a. (ARO to odwieczny wróg! Chociaż w Biedronce w ogóle nie zauważalny). Chociaż TIP to tania, a dobra firma, to w Tesco i tak podwoją stawkę (Plus VAT D. Tuska).

W Tesco można kupić jedyny w swoim rodzaju Sok Jabłkowy ze śladowymi ilościami orzechów!
391225 158354130967415 883858475 n

Impossible is nothing.

Legendy

Tesco ma też swoje legendy, plotki i pogłoski o to one:

1.W Tesco kupisz tanio!

2.Nasze produkty są naturalne robione! Zboże, świeże jajka, mleko! Oto reklamówka!

3.Kiedyś nie było Tesco

4.Założyciel to zamaskowany Bohater...Gna na Rumaku (z logo Tesco oczywiście) a swą szpadą (z Tesco...) robi znaki na drzewach niczym Zorro (Zorro - Z Tesco, Drzewa z Tesco).

UWAGA! WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI FAKT NR. 3 NIE JEST PRAWDĄ (UDOWODNILI AMERYKAŃSCY NAUKOWCY).

Fani i "Reklamiarze"

Fani Tesco są groźni i mają połączenie z TESCO HOOLIGANS. Ubierają się tylko w Tesco, jedzą w Tesco, śpią a nawet mieszkają w Tesco. (Dla Ciebie dla rodziny). Na Allegro można znaleść "Siateczkę" w promocyjnej Cenie (5,00 zł).